هوش مصنوعی: متن درباره داغ کردن به عنوان یک روش درمانی بحث می‌کند و اشاره می‌کند که این روش از نظر شرعی نهی شده است و منافع آن مانند حجامت واضح نیست. همچنین، داستان عمران بن الحصین را نقل می‌کند که پس از داغ کردن، ارتباط روحانی خود را از دست داد و بعداً توبه کرد.
رده سنی: 16+ محتوا شامل مفاهیم دینی و اخلاقی پیچیده‌ای است که برای درک بهتر به سطحی از بلوغ فکری نیاز دارد. همچنین، بحث درباره روش‌های درمانی قدیمی ممکن است برای کودکان نامفهوم باشد.

بخش ۹۴ - فصل (چرا از داغ نهی آمده است)

بدان که داغ نیز عادت است گروهی را. ولکن کردن آن از توکل بیفکند، بلکه از آن خود نهی آمده است و از افسون نهی نیست به سبب آن که سوختن آتش جراحتی با خطر است و از سرایت آن بیم بود، نه چون فصد و حجامت. و منفعت آن نیز چنان ظاهر نیست که منفعت حجامت. و چیز دیگری به جای آن بایستد. عمران بن الحصین را علتی افتاد. گفتند، «داغ کن»، نکرد. چون الحاح کردند بکرد و گفت، «پیش از این نوری می دیدم و آوازی می شنیدم و ملایکه بر من سلام می کردند تا این داغ بکردم. آن همه از من در حجاب شدند». آن گاه توبه و استغفار کرد و مطرف بن عبدالله را گفت بعد از مدتی خدای تعالی آن کرامت با من داد.
تعداد ابیات: ۰
این گوهر را بشنوید

این گوهر را با صدای خود، برای دیگران به یادگار بگذارید.

برای ضبط گوهر با صدای خود، لطفا به حساب کاربری وارد شوید.

گوهر قبلی:بخش ۹۳ - مقام چهارم
گوهر بعدی:بخش ۹۵ - پیدا کردن آن که دارو ناخوردن در بعضی از احوال فاضلتر و آن مخالفت رسول (ص) نبود
نظرها و حاشیه ها
شما نخستین حاشیه را بنویسید.